czwartek, 19 lipca 2012

Oj Oj ..

Hejka :***
jeśli was to ciekawi to przeczytaj ... Dzisiaj byłam na spacerze z moją koleżanką Martyną ;***
Jak zwykle nie naładowałam baterii z aparatu więc robiłam wszystkie zdjęcia
moim fonkiem ; D a tam jest po prostu boski aparat ... to był sarkazm ; P
Ale mam wiadomość okazało się że mam całkiem niezłe doświadczenie w szyciu .... Nie chcę się chwalić !!!
Więc z koszuli od mojego tatusia ;** skróciłam rękawy i zwężyłam całą koszulę ; P
Po czym dostałam szlaban na tydzień ; P
więc jakby to podliczyć : cena 0 zł zmarnowany czas 1 godz efekt Boski ; P






Zdjęcie trochę nie wyszło a to dla tego że zacna Martynka podskakiwała -,-
Ale Myślę że coś widzicie ta sukienka została uszyta przez moją ciocię , która jest mamą Martyny
; )
  
Mój look ( 1 )

- biała koszula
- jeansy z dziórami
- buty na obcasie

Look Martyny ( 2 )

- sukienka w kwiatki
- sandały na obcasie

                                                                                                                                     FashionQje ♥

4 komentarze:

  1. swietna bluzka ;3
    ps. fajne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia.
    Zapraszam do mnie :
    kasiatojestto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Więc jakby to podliczyć: Koszula świetna!! Zapraszam do siebie : http://lucyandsonia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł z tą koszulą, wygląda nieziemsko ;)
    Zapraszam do siebie ;* http://wykrzycztoszeptem,blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń