niedziela, 15 lipca 2012

Mój dzisiejszy look ...

Hejka : ) Dzisiaj był w mojej wsi odpust więc trzeba było się jakoś ładnie ubrać do tego jest niedziela ...
Moja przyjaciółka Ola tak samo jak ja kocha modę ... ; )
Zdjęcie trochę nie wyszło ale myślę że nasz look się wam spodoba : )


               look Oli :*
   - biała bluzka z kołnierzykiem w kwiatki
   - szary sweter
   - spódniczka w kwiaty lekko naciągnięta na bluzkę
   - beżowa torebka dodająca blasku
   - białe skarpetki lekko podciągnięte
   - szare buty pasujące do skarpetek
   - okulary z złoto - brązową oprawką















      look Pati ;**
 -różowa bokserka
 -biała spódnica
 -torebka w kwiaty
 - niebieskie buty pasujące do końcówek i ust
 - pozłacany naszyjnik z zegarkiem
 -niebieskie usta zafarbowane lodem
 - zielono-niebieskie końcówki włosów

Photo : Aga ; *

6 komentarzy:

  1. look Pati bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. W looku Oli raczej nie łączyłabym skarpetek z takimi butami, ale to jest oczywiście moje zdanie : ) Pati prezentuje się bardzo fajnie ; )
    Zapraszam do mnie -> http://nolitees.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście skarpetki nie pasują ale liczy się własna swoboda i kreatywność. Zapraszam do mnie. Będę wdzięczna za komentarz :)
    www.by-noelly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ! :D Zapraszam do siebie http://alieever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń